Услуги
MED-EL И СЕНТИЛИОН сме единствените, които можем да предложим решение на всеки един човек, независимо от степента на слуховата му загуба. От пълна невросензорна загуба на слух в едното или двете уши, високочестотна загуба на слух, през проводна или смесена загуба на слух, лека до тежка невросензорна загуба на слух или едностранна глухота ние сме за с вас по пътя към това да чувате отново.
Благодарение на специално разработени софтуери и апаратура, ние можем да индивидуализираме всяка система, така че идеално да съвпадне с Вашите нужди и анатомични особености. Целта е да предложим на потребителите, естествено чуване.
Една от задачите на СЕНТИЛИОН е да поеме ангажиментите на MED-EL за българските пациенти – сервиз, поддръжка, рехабилитация, обучение на електронни, медицински и социални специалисти, работещи с имплантирани деца и възрастни, подпомагане на родителите.
MED-EL и неговият представител за България СЕНТИЛИОН ООД се ангажират да предоставят гаранционно и следгаранционно поддържане на потребителите на КИС, като им дават увереност и сигурност за успешно интегриране в обществото. Така СЕНТИЛИОН изпълнява своите професионални и социални функции в помощ на хората с КИС и техните семейства. От 1999 година функционира сервиз за всички елементи на Кохлеарната имплантатна система. През всичките тези години е натрупан голям опит, практика и традиция, обогатени от проведените в цяла Европа обучения и обмяна на опит. Голямо значение за детайлното познаване на външните електронни части на системите има участието на СЕНТИЛИОН в процеса на тяхното производство.
СЕНТИЛИОН дава гаранция и сигурност за бъдещето на българските потребители, продиктувана от фирмената политика на MED-EL, обърната към човека и неговото бъдеще. Ние се ангажираме към потребителите в няколко ключови направления:
Поддръжка на пациентите
Нашата цел е пациентите да получават най-съвременните и най-актуалните високотехнологични слхови имплантатни системи във възможно най-кратък срок.
- Ние осигуряваме професионални технически консултации на пациенти, кандидати и техните семейства.
- Подпомагаме пациентите за получаване на медицинска пред- и следоперативна консултация, изследвания в страната и чужбина във водещи европейски клиники.
- Всички ръководствата за употреба и другата техническа помощна литература е достъпна до всички на български език.
- Българските пациенти, техните семейства, специалисти, държавни институции и всички заинтересовани лица имат достъп до подробна интернет-страница на български език, даваща изчерпателна информация за кохлеарните имплантати.
Техническа поддръжка и сервиз
Българските пациенти се ползват от изключително бързо и ефективно сервизно обслужване, обусловено от факта, че СЕНТИЛИОН е подизпълнител на MED-EL за външните части на КИС. СЕНТИЛИОН и нейните специалисти извършват:
- Техническа поддръжка по време на операциятa;
- Техническа поддръжка след включване на речевия процесор;
- Гаранционен и извънгаранционен сервиз на КИС в срок от 24 часа. Бързото обслужване се гарантира и от обстоятелството, че централата на MED-EL се намира в Инсбрук – Австрия, а най-големият офис е във Виена.
- Доставка на консумативи.
Поддръжка на професионалистите
Кабинетите за следоперативни настройки на аудио процесорите са оборудвани с всички необходими за дейността технически средства и апарати. СЕНТИЛИОН активно подпомага специалистите по време на хирургически операции, в процесите на настройка на процесора и рехабилитация. Съдейства при осъществяване на контакт с фирмата-производител и водещи клиники и специалисти от цяла Европа.
Обучение и професионална квалификация
В центровете по кохлеарна имплантация работят висококвалифицирани специалисти аудиолози, посещавали специализирани курсове и семинари в областта на кохлеарната имплантация. Ние съдействаме за участие на професионалистите в международни форуми по проблемите на кохлеарната имплантация за предоставяне на най-съвременната научна литература и информация.